20 Nisan 2008 Pazar

Kamyon arkası yazıları

Kamyon Arkası Yazıları

Yaratıcılık mı, mizah anlayışı mı bilinmez, konu Türkçe olunca kamyon arkası yazıları her zaman aklımızın bir köşesinde belirir. Sizlere mizah yönleriyle, yanlış Türkçe kullanımlarıyla (resimlerde) pek çok yazı topladık.

Liselim

Ay yüzlüm

Rampaların ustasıyım, gözlerinin hastasıyım.

Yaklaşma tozumu yutarsın.

Eğer bu yazıyı okuyabiliyorsan
çok fazla yaklaşmışsın demektir.

Gözlerin güzel ama bakmasını bilmiyorsun.

Ceylan gözlüm

Dünya dikenli bir hayat, sevenlerde mi kabahat?

Dünya delikanlı olsaydı, yuvarlak olmazdı.

İnsanlık buysa, üstü kalsın.

Naz yapma.

Muhatabım değilsin.

Korna çalma, uyuyorum.

Ustan Kim?

Beni izleme, ben de kayboldum.

Ecelle sözlü, ölümle nişanlıyım.

Sol şeritler şahıyım, yolların padişahıyım.

O iş tamam abi.

Radar mahkumu.

Evlat, fazla bıdı bıdı yapma, baban yorgun.

Tatilden mi şekerim?

Fredinin kabusu.



Nazar etme ne olur, çalışma senin de olur...

Babam sağolsun...

Ezer geçerim.

Kalbinde yerim yoksa sevgilim, farketmez ben kokpitte de giderim.

İstanbul Ankara 6 saat, sana olan sevgim 24 saat.

Gidişine yollar. Duruşuna ben hastayım.

Yaklaşma toz olursun, yollarda kaybolursun.

Rampada geçme beni, düzlükte ezerim seni.

Karayollarında değil, senin kollarında öleyim.

Sen doğan güneş, ben yollarda çilekeş.

Yollar gidişime, kızlar duruşuma hasta.

Burma burma bıyıklarım, Tarkan seni ayıklarım.

Hatalıysam, aramızda kalsın.

Aşıksan vur saza, şoförsen bas gaza.

Ben böyle değildim, yaşarken oldum.

Hatalıysam yüzyüze konuşalım.

Büyüyünce tır olacağım.

Tek rakibim THY.

Gönlünde yer yoksa, ayakta giderim.

Ya sev, ya terket.

Klibimde oynar mısın?

Duanla mı yaşıyarum ki, bedduanla öleyim.

Yük taşırım, laf taşımam.

İrtibatı koparmayalım.

O sensin!

Aşkın bana hız verir.

Vıdı vıdı yapma, geçeceksen geç.

Seni uzaktan severim, ruhun duymaz.

Senin hızın kadar benim havam var.

O şimdi kamyon şoförü. Zoruna mı gitti bebek yüzlü?

Herkes haddini bilecek.

Yolların kavruk çocuğu...

Cehennemde mevsim yok güzelim.

Aslana söz verdim, çakala yem olmam.

Yeni nesle aşinayım.

Sen bana kıyamazsın.

Davetiyeni aldım, üstünde gözyaşı vardı.

Eskiden nefesimdin, şimdi nefretim oldun.

Azrailin yüzünü görmek istemezsin.

Kaldırım kadınların, yol erkeklerindir.

Bu genel yazıların yanı sıra bir de markalar üzerine yazılmış yazılar var. Şoförlerin kendi araçlarını ne kadar sevdikleri ve rakiplerinden nasıl ayrışmak istediklerinin güzel bir örneği:

Alırsın Ford olursun lord 


Kuzu kurdun yol fordun 


Al fordun dizelini sev köyün güzelini 


Sarı kızın nazı, fordun ara gazı 


Ovada yeşil ot, rampada mavi ford 


Sattım koç aldım doç 


Koyun koçun, yol doçun 


Kurban kesilir koç, yollara yakışır dodge 


Sağlam şoför kalmaz rampada, Müslüm Baba sığmaz i-pod'a 


Mercedes'ten korksaydık Susurluk'a girmezdik 


Nescafe bile üçü bir arada ben niye yalnızım 


Ahirette iman yollarda Man


Horoz Lojistik, 2007 yılında ilginç bir yarışma düzenledi. Kamyon arkası yazıları arasından değerlendirme yapıldı. İşte, sizlere yarışmaya katılan ve dereceye giren yeni kamyon arkası yazıları:

İşte en yeni sıfır kilometre Kamyon Arkası Yazıları

Birinci : “Kamyon Çeker 10-20 ton, Gönlüm Çeker Paris Hilton” 

Serkan Demirel, İstanbul



İkinci : “Hayatımı Yazsam, Duble Yol Olur...” 

Ersan Deveci, İstanbul



Üçüncü : “Araman İçin İlla Hata Mı Yapmam Gerekir?” 

Tuna Karslı, İstanbul



Mansiyon 1 : “Küresel Isınmaya Karşı Su Tankerlerine Geçiş Üstünlüğü Verilsin”

Güney Öncü, Fethiye



Mansiyon 2 : “İyi Mazot Selülit Yapmaz”

Naci Bektaş, Düzce



Mansiyon 3 : “Gazla Uçabilirsin, Ama Frenle Konamazsın...!”

Ömer Avni Bilgin, Kuşadası



Mansiyon 4 : “Bas Gaza, Frene, Debriyaja… Götür Ver Parayı Vergiye, Stopaja”

Kayhan Özarslan, Tekirdağ



Mansiyon 5 : “Ne Müslüm’den Ne De Orhan’dan, Sevdiğim Tek Parça “Yedek Parça””

Uygar Haçbozan, Bandırma



Jüri özel ödülü: “Arabada Yalnız Var!”
İ.Kerem
Can Çalışkan, Ankara


















Hiç yorum yok: